Nunhead Reservoir

2014-06-06 20:28:08 i Mysiga vardagligheter
I mitten på maj, när halva flatsharet var lediga åkte vi till Nunhead Reservoir som jag läst bra saker om på en blogg jag brukar läsa. Vi kröp in genom den grandiosa ingången ----^ och upp för branta kullar tills vi nådde:Detta helt otroliga ställe med utsikt över vår vackra hemstad London. Där satt vi och pratade om våra sorger, vår glädje och förvirringar inför framtiden då några av oss lämnar denna oöverträffliga stad och vissa stannar.
Sen tog vi en promenad genom den typiskt brittiska lummiga kyrkogården bredvid, köpte Triple Chocolate Digestives och tog bussen hem. 

Kommentarer

Postat av: Clara

Publicerad 2014-06-06 23:33:26

Det är inte okej att lägga upp bilder som dessa. Skärpning. #saknarlondon

Svar: Kom tillbaka så grillar vi på toppen av kullen!!!!
Rita Prokofieva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen