Luckanummerfjorton

2014-12-14 14:37:08 i Julkalender
Lucka nummer fjorton: En bild som du inte minns att du tagit.
Nyår 2013-2014, London, Storbritannien.
Från nyårsafton förra året hemma på 2 Gateway. Svårt att hitta en bild man inte minns, men jag minns i alla fall att jag inte mindes att jag tagit denhär när jag kollade igenom kameran morgonen därpå. 

______________________________
Translation
Calendar window number fourteen: A picture you don't remember taking.
From New Year's Eve last year. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen