Fotbollsfinalen på The Lock Tavern

2014-08-16 11:12:29 i Bra kvällar
När Ida var och hälsade på i London gick vi till The Lock Tavern, en pub i Camden, för att titta på fotbollsfinalen.
Maria kom efter jobbet. Här säger hon något snällt om mina nya byxor med fåglar på.
Jag hade just tagit ett till hål i örat.
Och Ida var superfin som vanligt!
Idas vän Laura kom förbi, hon är en så himla trevlig och inspirerande person.
Och så kom Jean-Loup också och drack öl med oss. Tror inte någon såg ett smack av matchen men vi hade en väldigt trevlig kväll i alla fall. The Lock Tavern har en väldigt mysig, uppvärmd uteservering kan jag tipsa om, ifall man är i Camden-området någon gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen