Lördagsmorgon på internet

Imorse väcktes jag ur mitt drömmande (har kommit ihåg väldigt många drömmar på senaste tiden) av att någon ringde på porttelefonen. Detta har hänt flera dagar i rad nu och varje morgon är det paket till någon av våra grannar och inte till oss. Så nu är jag vaken och kan lika bra dela med mig av tre bra länkar som man kan underhålla sig med denna soliga (i alla fall här i London) lördagsmorgonen. 

1. Interview for the world's hardest job.

2. Superdupersöta kattungar.
 
3. 21 saker ingen som går sitt sista år på universitet bör ångra att de inte gjort.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen