Plick

2013-10-07 09:34:43 i Kläder och sånt
Här kommer ett litet tips till alla som har en smartphone. Det har kommit en ny app som jag tycker väldigt mycket om som heter PLICK.

Den ser ut ungefär som instagram men fungerar ungefär som blocket - fast bättre och med kläder. Man kan följa andra människor med fina kläder och gilla sånt man är intresserad av, och så kan man köpa/sälja kläder såklart. Alla kläder är fotade framifrån, med ljus bakgrund och i dagsljus vilket gör att det blir lätt att bläddra bland annonserna och direkt se vad som är vad. Och det bästa är att det är lika enkelt att lägga upp en annons som att lägga upp en bild på instagram. Det tar ca 30 sekunder och är helt gratis. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen