Saker vi gjort hittils

2013-11-20 21:20:05 i Mysiga vardagligheter Resor
Förra veckan när vi avbröt jobbsökandet pga vädret.
Dagen efter var vi pepp igen dock, denna gången på brick lane där vi lämnade cv:n på små vintagebutiker bland annat. Den här såg väldigt mysig ut men de sökte ingen tyvärr.
Mmmmmm, de omtalade bagelsen på brick lane. Kallrökt lax och cream chese var en väldigt bra kombination. Vi är rätt bra på att hålla vår £4 dagsbudget för mat, tror vi höll den trots denna bagel-lyx. 
En annan dag köpte vi den billigaste kakan vi kunde hitta, delade den på två och lånade costa coffees internet.
Mötte Clara och Miranda som också bor här och sen Maria och hennes syster som var på besök. Mycket trevligt häng på en pub fylld av påverkade medelåldrare i kostym i Covent Garden.
Såhär såg vårt rum ut på hostelet. Efter ett par nätter uppgraderade vi oss till nederslafar och livet blev genast mycket enklare. Globe Trott Inns hette det och var väldigt prisvärt, om någon undrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen