Förra gången frös vi om fingrarna, men åt glass i alla fall

2013-06-14 08:52:43 i Mysiga vardagligheter
Imorse vaknade jag av min vilda hostattack och nu sitter jag här och tittar på potentiella hus i London för i höst medan jag väntar på att Josh ska vakna. Förra gången han var här satt vi på bryggan i oändliga lager med kläder och åt chokladglass, nöjda efter dagens filminspelning till mitt och Olivias projektarbete. Tur att det har blivit lite varmare nu så att man kan avnjuta en glass på bryggan utan att frysa om fingrarna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen