Ilja och Hanna på besök

2013-12-26 20:53:00 i Bra kvällar Mysiga vardagligheter
För snart tre veckor sen (VAR TAR TIDEN VÄGEN?!) var Ilja och Hanna här! Det passade perfekt eftersom vi då hade ett rum ledigt i vår lägenhet. En kväll lagade vi jättegod pumparisotto. Det var inte så svårt faktiskt!
Det flyger många flygplan ovanför oss, ibland blir det lite fina mönster av spåren.
Utanför British Museum.Vi gick förbi det som skulle föreställa 9 3/4 plattformen från Harry Potter vilket var lite av en besvikelse, den var inte ens på en plattform?  
Maria kom häromdagen hem med en bunt superfina bilder på det vackra vädret. Det har dock varit blandat med regn och storm, men fint ändå! Och ännu finare var det med besök från Sverige!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen