Förra helgen

2013-12-10 01:40:06 i Bra kvällar
Förra fredagskvällen började med middag tillsammans med Miranda och Maria. Den fortsatte sen med enpundsöl, enorma flaskor Ye Old English och lite k-cider som grädden på moset. Efter det åkte vi till Lewisham för att gå på hemmafest. Somnade sen som vanligt i vardagsrummet och vaknade mosiga, som vanligt.Men Maria och jag tog det djärva beslutet att göra något av lördagskvällen. Så vi åkte till Canary Wharf isrink för att lyssna på våra nyfunna bekantskapers braiga band "Valve Control". 
Glada och belåtna men väldigt trötta och utsvultna åkte vi hem och gjorde pommes. 

Klart slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen