Idag blir jag 21

Idag har jag hunnit upptäcka en jättebra marknad i Glasgow som heter Blochairn Market, pratat med trevliga människor och handlat billiga grönsaker (bästa fyndet - 4 stora butternut squash för 1 pund!). Om några timmar ska Katy laga middag till hela lägenhetsfamiljen och sen ska vi mötas ett stort gäng på en nyupptäckt pub som heter Inn Deep och serverar craft beers till rimliga priser i en mysig källare. Tror det blir en bra födelsedag det här.

Såhär såg det ut förra året i London:
Lite stel gruppbild med mina fina dvärgar och kocken i bakgrunden.
Och sen takfest, industrilokalsfest, fri bar, snälla människor, ett besök på sjukhuset och en himla massa skratt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen