Tre bra söndagslänkar

2014-06-08 19:26:20 i Allmänt Sammanfattningar och listor
Om du känner för att småle kan du se på lite roliga pranks.
 
 
Om du har ångest över något du har gjort, klicka här: 25 människor som har tagit mycket värre beslut än dig

Om det känns som att du inte har gjort något vettigt idag, titta på en jätteviktig dokumentär. Den här handlar om äggproduktion och fick mig att helt ändra inställning till ofrigående ägg och köttkonsumtion. Varnar för att det blir svårare att ignorera verkligheten efter man har sett denna.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen