Luckanummerarton

2014-12-20 09:10:21 i Julkalender
Lucka nummer arton: En bild på något fint du fått i år.

Jag tänkte länge på vad skulle placera under denna lucka, presenter, fina sms osv. men efter att ha hängt med mina flatmates i ett dygn i sträck nu, det sista dygnet vi hade ihop, insåg jag hur enkelt det var. Det finaste jag har fått i år är mina härliga lägenhetskompisar. Om tre timmar måste jag säga adjö och flyga till Sverige. Vissa ser jag inte förrän i januari och vissa kommer jag inte se på flera år eller kanske någonsin eftersom de flyttar tillbaka till Usa. Känns fullständigt orimligt att tänka på, efter hur mycket vi har upplevt ihop den här terminen. Jag hatar avslut. Mest av allt. 

Nu ska jag snart väcka dem för att gå ut och titta på soluppgången. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen