Luckannummersexton

2014-12-18 00:35:00 i Julkalender
Lucka nummer sexton: En selfie/självporträtt du tagit i år.
17 December 2014, Glasgow.
Kunde inte hitta några selfies sparade så fick ta några idag istället. Speglar mitt humör ganska bra tycker jag. Trött, trött, trött och...trött. Samt uttråkad och mår dåligt på grund av förkylning och att jag inte har pluggat någon business management idag och har tenta på fredag blääää. Vill bara ha jul. Nu. Och snö.

______________________________
Translation
Calender window number sixteen: A selfie you've taken this year.
Fresh from today, reflects my mood pretty well. Exhausted, bored, have a cold, not revising and feeling bad about it...sweet uni life.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen