Byta om från myskläder en måndag

2014-08-26 12:45:04 i Bra kvällar Mysiga vardagligheter
En måndagskväll i juli när Ida var hos oss i London satt vi på taket utanför vårt vardagsrumsfönster på 2 Gateway och åt middag.
Satte på oss fler tröjor och dukade fram frystårta och te. Plötsligt fick Ida och Maria för sig att vi skulle gå ut och dansa och jag följde väldigt motvilligt, efter mycket övertalan med dem. Och hur jobbigt det än var att byta om från myskläder till något annat på en mysig måndag som den här, hade vi ändå en kul natt, och den spontana friheten saknar jag nu när jag inte längre bor i London.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen