Att låtsas med en kiwihamburgare i handen

2013-05-11 23:51:10 i Mat Resor
 
Eftersom jag skulle missa Josh's riktiga födelsedag bestämade vi oss för att  fira hans låtsatsfödelsedag med ett besök på Gourmet Burger Kitchen. På vägen dit var det blommande körsbärsträd överallt och solen lyste så fint. Och hamburgarna...herregud. Min hette kiwiburger och innehöll bland annat ananas ett stekt ägg. Visade sig vara en briljant kombination. Dagen efter berättade jag för Josh att jag köpt en senare flygbiljett och att jag skulle stanna över hans födelsedag. Bästa överasskningen jag gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen