Gröt, gata, glass

2013-12-16 02:19:48 i Mysiga vardagligheter
På första advent kände vi (i alla fall skandenaverna) att vi ville ha lite julstämning. Så vi gick och köpte risgrynsgröt att laga till middag, tände ljus och lyssnade på körmusik.
Detta är utsikten från mitt och Marias sovrumsfönster. (bild tagen av Maria) 
Tesco hade rea på ben&jerrys core och vi kunde såklart inte motstå. Dessutom behövdes lite extra krafter för att ta sig an klippningen som vi hade lovat Aksel att utföra flera veckor tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen