Tre stycken slut på augusti

2013-08-31 01:20:05 i Sammanfattningar och listor
31 Augusti 2013. Idag avslutade jag min första vecka som matbjudare på Willys och andra vecka som telefonförsäljare på MySafety. Har haft min dagliga london-funderings-tid också, den slipper man inte undan. Är otroligt pepp på St Petersburg om en vecka!
2012. Elevkåren på Katedralskolan ordnade en picknick där skolans föreningar kunde prata med potentiella medlemmar. Jag, Maria och Julia värvade för Radio Fresh och Fotoföreningen. Fin och glad start på sista gymnasieåret var det.
2011. Intetanande hade jag ännu inte klippt av håret eller avslutat en relation med en bra person. Istället gick jag på konsert och såg en sjukligt bra Håkan Hellström.
2010. Jag var 16 år och hängde mycket på Genomfarten med dem här. Åkte till Gröna Lund också och såg The Baseballs. Hade ännu inte fått grepp om kamerainställningarna så har kopiösa mängder korniga bilder från den här tiden.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen