Vi tar oss tillbaka en månad

2013-04-07 12:40:00 i Inspiration Resor
Den senaste månaden har varit full med plugg och projektarbetsångest och sen kom Josh hit i två veckor och vi fick påsklov, vilket var så himla himla bra. Hur som helst tänkte jag att vi skulle förflytta oss en månad tillbaka, till då jag var i Nottingham. Hela veckan jag var där var det grått, molnigt och konstant fuktigt i luften. Så när jag råkade svänga in på en kyrkogård blev jag helt tagen av vad jag såg. Det var så vackert och perfekt väder för den där fridfulla och lite krypande kyrkogårdsstämningen. Det kändes som att jag hade vandrat in i en skräckfilm ungefär. Engelska kyrkogårdar är verkligen helt annorlunda än vad de är i Sverige. Gravstenarna är alla unika och står helt osymetriskt som om de var i en saga. 

 
Kolla gärna mina traderaauktioner, håller på att ta tag i garderobsstädningen. Jag säljer just nu: en blus, en fint-shirt, en collagejacka och en kavaj. Vissa auktioner tar slut ikväll men det kommer strax flera!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-04-07 13:11:45

Hur hittar man till dina traderaauktioner?

Svar: opsie dasie, nu har jag länkat!
Rita Prokofieva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen