Fyra lånade saker

2012-09-24 22:31:04 i Kläder och sånt
Här är fyra plagg som jag har lånat från klädbibliotek. Tycker att det är en så himla utmärkt idé och undrar verkligen varför jag inte testat detta tidigare.
Skjortan från VOX och kjolen från Kalmars Nation. Hade på mig detta idag.
Mockakappa från Kalmars. Hade den idag också. Skorna köpte jag på en loppis på Trädgården i Stockholm i somras.
Och så de här två skjortorna som också är från Kalmars. 
Sådärja, en sista grej bara: lyssna på Mumford & sons nya album!

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-09-26 01:04:29

Den där blå sista var ju helt fantastiskt fin!

Postat av: johanna

Publicerad 2012-09-28 19:10:05

jag gillar också den blåa mest.
Mumford & Sons är bäst!
Jag rimmade, va kul.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen