Tre juliga saker dagen före

2012-12-23 20:24:00 i Mysiga vardagligheter
1. Äntligen en riktig gran 
+ julkulor i olika färger och former = Fin julgran2. Skinkmacka med dijonsenap kvällen innan julafton.
3. Sydde upp en klänning som jag köpt för ett par månader sen. Tänkte mig först att jag skulle ha den på nyår men nu börjar jag tvivla. Stod och tog kort på mig själv i den för att se om den ens är fin, och kom inte fam till nåt beslut i den frågan. Det enda jag kom fram till var att jag bara vill till London nu. En vecka kvar, känns som en evighet.

Imorgon blir det nog mysigt i alla fall. Ha en fin jul.
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2012-12-23 21:24:39

En vecka!!!! Galet. Det blev ju fint med klänningen! Annars kan du ha den i morgon, perfekt färg.

Svar: Kanske hittar nån annan i mellandagarna, annars får det bli den tror jag. God Jul!
Rita Prokofieva

Postat av: Lisen

Publicerad 2012-12-23 23:39:44

Åh! Grattis till riktig gran!!!

Svar: Tack och god jul!
Rita Prokofieva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen