Tre andra juliga saker

2012-12-24 13:22:59 i Mysiga vardagligheter
Första adventsfyrverkerierna vid slottet var vackra som alltid. Efter det åkte vi hem till Julia och bakade morotskaka.
Firade minijulafton när Josh var här. Jag la alla mina paket i en box fylld med bra saker. Och varje bra sak hade en lapp där det stog vad den var bra för. Tycker det är så himla kul att slå in paket.
Här är Maria och Cornelia när vi tittade på första avsnittet av julkalendern i Gerdas supermysiga hus. Tyckte julkalendern var ovanligt bra i år, men har inte sett ett enda avsnitt sen dess. Planerar att se det sista ikväll dock!

Tycker det är så himla synd att jag inte fortsatt med julkalendern här på bloggen hela vägen men jag har ändå två bra anledningar. 1. Josh var här och 2. Jag glömde min hårddisk med alla mina bilder på kopieringshörnan som stängde över jul så jag har knappt haft några bilder alls på flera veckor.

Ha en mysig julafton! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen