Resterande luckor

2012-12-29 14:46:43 i Julkalender
14. En bild på dig som du inte visste om att den togs.
Här är en bild från nyårsafton 2010 som jag åkte och spenderade i St:Petersburg.

16. En bild på dig som barn.
På farmor och farfars sommarställe med deras underbara spaniel Kaj som blir matad ur sked. 
 
17. En bild på dig som tonåring.
På café fåtöljen på Södermalm dagen efter valborg 2009. Dasha sitter på andra sidan. 
 
22. En bild på dig när du är glad.
Från Barcelona i somras. Vi kände oss så himla fria och njöt av värmen och staden och sommaren. Så himla bra semester.
 
23. En bild som symboliserar ditt humör idag.
Här är jag i Bydalsfjällen under påsklovet 2011. Jag och Dasha bakade kladdkaka och njöt av solen på uteplatsen med fin utsikt. Vi hade bestämt oss för att lära oss åka snowboard och några dagar senare bröt Dasha armen. Och idag åker jag till London så jag är väldigt glad!
 
24. En bild från en tidigare julafton.Mamma jag och min bror på julafton 2010. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen