Lucka nummer tolv

2012-12-12 23:00:00 i Julkalender
En bild på någon som du saknar.
Jag vet jag vet, han har redan fått vara med i kalendern en gång. Men som man säger, hellre en gång för mycket än en gång för lite. Det kan vara lite knepigt det där med att vara tillsammans när man bor i olika länder. Därför tycker jag att det får kompensera överbelastningen av mjukisfaktorn här. Hur som helst så ses vi i övermorgon efter drygt 6 veckor ifrån varandra. 
 
Saknar även den tiden på året då man kunde sitta på bryggan i klänning och oknäppt jacka. Men den får jag nog vänta lite längre på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen