Myströja, Sosnovka och hamburgare

2013-10-06 21:10:00 i Resor
En dag i Sankt Petersburg var jag tvungen att gå på min distanskurs-lektion och eftersom tiden ligger 2 timmar före där hamnade lektionen mitt på dagen. Så istället för att göra något storslaget drog jag på Josh's skönaste tröja och så begav vi oss ut på promenad i en liten skog/park, Sosnovka, som ligger mellan farmor+farfars lägenhet och min mormors lägenhet. Brukade alltid leka där när jag var liten och hade inte varit där sen jag flyttade ifrån Sankt Petersburg år 2000. Väldigt fint var det.
Sen promenerade vi till KFC för att stilla våra hamburgerbegär.

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2013-10-06 21:19:16

Megacutie på första bilden!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen