Analogt från i somras

2015-06-03 22:15:47 i Fotografi Resor
Under året har jag fotat lite då och då med en analog kamera från Ryssland som jag fått av min farfar. Såhär blev resultatet när jag framkallade rullen för några dagar sen.
Från när jag och mamma var i Warsawa i somras.
 
Mormors sommarstuga som snart ska säljas, snyft.
 
Pappa på en strand i Wik om jag inte minns fel.
 
Malin, Anna och Maria på dagsutflykt till Brighton.
 
Maria och Hanna på besök i Elephant & Castle där jag bodde förra året.
 

Kommentarer

Postat av: Lisen

Publicerad 2015-06-08 13:17:39

Fantastiskt vackra bilder!

Postat av: Ellinor

Publicerad 2016-05-22 16:03:24

Hej!

Det här har inget med inlägget att göra, men jag hittade din blogg då jag letade efter studenter i Glasgow på google.

Jag ska nämligen plugga i Glasgow till hösten, en utbytestermin via universitetet i Lund där jag vanligtvis pluggar. Men, jag har insett att det är en krånglig djungel att ta sig igenom när det kommer till att hitta boende. Har du något tips? Bra hemsidor eller liknande att använda sig av? Du får jättegärna mejla mig om du känner att du har tid :)

Med vänliga hälsningar,
Ellinor Karlsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen