Dagens frestelser

2014-02-01 20:11:00 i Mysiga vardagligheter
Igår var jag ledig så jag tog 35an mot Shoreditch och Spitalfields Market. Blev positivt överraskad av utbudet på en torsdag men stod emot att köpa saker då min budget är, låt oss säga, tajt. Stötte på en vinyl utförsäljning på Brick Lane och spenderade mina pengar på en motown skiva istället. Rätt så nöjd var jag ändå att jag bara köpte en. OCH att jag lyckades stå emot att köpa en bagel med lax och cream cheese. 
Den sista frestelsen blev Indonesian Cracker Mix på poundland. Som ni ser hamnade den i korgen--->kassan--->sängen---->magen.

Sen beställde vi take away från vår lokala kinarestaurang för att fira kinesiskt nyår. MUMMA. 
 
 
Ikväll kör vi en försenad inflyttningsfest! 

Kommentarer

Postat av: Lisen

Publicerad 2014-02-04 16:26:22

Åh! Spitalfields Market; snart kommer jag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen