Luckanummertre

2014-12-04 00:19:59 i Julkalender
Lucka nummer tre: En bild på någon du älskat i år.
24 November 2013, London.
Min finaste Maria som jag har delat så mycket med det här året. Tänk hur mycket vi har upplevt ihop! Börjat om från början i en ny stad, delat rum, garderob, schampo, mat, tankar, typ allt. Det var ett väldigt fint år ska jag säga.

När jag pratar om året som gått kan jag inte bara skippa resten av mina söta flatmates heller. Har tyckt om er allihopa så mycket. Här är den, den enda gruppbilden vi har där alla ser normala ut, tror även det var sista gången vi var alla tillsammans: 
21 Juni 2014, London. 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2014-12-05 02:19:24

Älskar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen