Luckanummertio

2014-12-12 21:13:00 i Julkalender Kläder och sånt
Lucka nummer tio: En bild på ditt favoritplagg just precis nu.
Vill ha på mig den här jämt. Har den med jeans när jag går ut eller med mys-tights när jag går runt och fryser här hemma. Den har ba den perfekta längden och ett fint mönster på köpet! Fick den för några pund i en second hand butik på väg hem från universitetet. 
________________________________
Translation
Calendar window number ten: A picture of your favourite garment at this exact moment.
 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2014-12-13 00:07:40

Meh superfin! Den här vill jag låna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen