Luckanummernio

2014-12-09 15:59:16 i Julkalender
Lucka nummer nio: En bild från din arbetsplats/skola.
24 Oktober 2014, Glasgow.
Jag har inte en enda bild från mitt universitet tyvärr. Men såhär ser mitt rum ut där jag sitter och skriver uppsatser och pluggar inför tentor. Flyttar mellan sängen och skrivbordet. Efter några timmar blir jag sällskapssjuk och går till köket för att göra te och prata av mig. Eller så tar jag med datorn dit och låtsas att jag jobbar fast jag bara sitter och pratar med någon annan (som också låtsas jobba). Vi låtsas mycket här.

Kommentarer

Postat av: Ida

Publicerad 2014-12-09 16:57:49

Ser rätt mysigt ut!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen