Luckanummerfyra

2014-12-05 15:28:13 i Allmänt Julkalender
Lucka nummer fyra: En bild du tog när du kände dig sorgsen.
14 September 2013, Sankt Petersburg.
Tror inte jag tar bilder när jag är sorgsen, men här är en från när jag var frustrerad. Close enough. När Josh och jag var i Sankt Petersburg åkte vi ut till en jättevacker fontänpark som är ett måste när man är där och som också hade sin sista öppna dag för säsongen. Efter en redan emotionellt ostadig morgon och en 3 timmars resa till parken kom vi dit precis när de stängde och fick inte komma in. Och där brast det...
De här tanterna råkade sitta och se fina ut, vilket jag tror fick oss att le och ba acceptera läget. Tack tanter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen