Luckanummerett

2014-12-01 18:16:00 i Julkalender
Ni vet när man måste göra något (som att plugga till exams) och plötsligt vill göra ALLT annat än just det (som att städa, gå igenom bilder, diska och sånna saker som man inte ens vill göra vanligtvis.) Så känner jag nu, och då tänkte jag att blogga vore en bra distraktion. Därför har jag bestämt mig för att gå inför Emily Dahls julkalender på riktigt i år. Varje dag har man i uppgift att göra ett inlägg, med ett förutbestämt tema som handlar om året som gått. 

Den första luckan är: En bild från en dag du aldrig kommer glömma

25 Januari 2014, London.
Dagen jag fyllde 20. Det hade kanske varit mer beskrivande att lägga upp bilderna från morgonen därpå, men med lite eftertanke, i respekt till alla inblandade, lät jag bli. Såhär såg vi i alla fall ut vid kvällens början, innan alla gratis elderflowerdrinkar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen