Luckanummerelva

2014-12-12 21:54:00 i Julkalender
Lucka nummer elva: En bild på någon du saknat i år.
18 Augusti 2014, Warsawa, Polen.

Nyår 2010, Sankt Petersburg, Ryssland.

Det har varit en helt ny upplevelse att flytta till en helt ofamiljär plats och miljö, helt själv. Ibland är det helt fantastiskt med all frihet man får, men ibland känner man bara att man vill tillbaka till det trygga som är hemma hos mamma och pappa. Därför ser jag så himla mycket fram emot fredag nästa vecka för då åker jag hem till Sverige och sen till Ryssland! 
 
______________________________
Translation
Calendar window number eleven: A picture of someone you've missed this year.
It's been a whole new experience moving to a completely unfamiliar place, completely alone. Sometimes the freedom is great, but sometimes you just want to go back to a safe place at home to mum and dad. So I am super excited for next Friday when I'm going home to Sweden and then Russia! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen