Allt materialistiskt som jag önskar mig i år

2014-12-18 22:54:53 i Sammanfattningar och listor
Tar en paus från julkalendern och önskar hejvilt:
 
En pensel för matlagning.
En stavmixer att göra soppor med.

De här två från The Whitepepper. Eller typ vilka andra skor som helst därifrån.
Strumbyxor med fleace inuti, från Åhléns till exempel.

Liten termos att ta med till föreläsningar när man är förkyld. 
Och allt som har Orla Kiely mönster. Tillbringare, muggar, termosar, kökshandukar, kläder...allt är fint.

Den här postern från Brooke Weeber. Eller också alla postrar som är på min pinterest i kategorin 'things I want on my wall'.

Kommentarer

Postat av: Lisen

Publicerad 2014-12-19 11:20:18

Termosen fick jag av Karls mamma förra julen, den är toppen! Vill för övrigt bara bli rik så jag kan inreda hela mitt hem i enbart Orla Kiely! :/

Svar: Jag med! Vi skulle nog ha identisk inredning ifall vi var rika.
Rita Prokofieva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen