Analogt - På marknader

2014-04-28 23:26:47 i Fotografi Mysiga vardagligheter
Var och hämtade bilder tagna med min analoga kamera för några dagar sen. Den här filmen har alltså suttit i kameran från början på vintern tills nu, älskar spänningen med att kolla igenom bilder från så länge sen för första gången. Om någon undrar över ett bra och billigt framkallningsställe i London så kan jag rekomendera West End Cameras, där fick jag framkallade foton på papper+cd+en ny rulle film för £8!
Dasha var här och vi gick på Borough Market där det bland annat fanns fina ostar och ölflaskor.
Sen var Lisen här och vi var på Old Spitalfields Market.
 
Så, det var det.

Kommentarer

Postat av: Pow!

Publicerad 2014-04-29 09:38:17

Ska till London idag! Är så taggad! Har typ peppat mä din blogg hihi ^^ :-)

Svar: Nämen va kul! Hoppas du får en supertrevlig resa!
Rita Prokofieva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen