Tisdag med smutsdisk och smycken

2013-10-02 11:03:00 i Kläder och sånt Mat
Igår letade jag fram gamla kläder från garderoben, sånt som inte använts på ett år ungefär. Och så fortsatte jag min tisdag med att Skypa, laga texastortilla med kyckling, få skrattanfall på jobbet och återigen tappa min iphone och ha sönder baksidan denna gång.
Hade ett av mina favoritsmycken på mig också som jag köpte på topshop i Lincoln i somras.

Tror att jag har fått bihåleinflammation förresten, enligt flashback i alla fall.
 

Kommentarer

Postat av: Jerry

Publicerad 2013-10-14 21:39:58

Hej!

Vad är det för modell av iphone?

Kanske har en baksida över hemma, annars kan jag nog ordna så du får köpa en baksida för ett bra pris!

Hör av dig

[email protected]

Mvh Jerry

Svar: Hej! Det är en iphone 4 :) Hur mycket skulle du vilja ha för den?
Rita Prokofieva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen