Från förra nyår och om vänner som flyttar

2013-10-19 00:32:06 i Resor
Tänkte att vi skulle ta en titt tillbaka på när jag var i London sist (eller egentligen var jag där en dag i somras också men det har jag inga bilder från) så, här är resan från förra nyår. Det är ju mindre än tre veckor kvar tills jag flyttar till London. Kan inte förstå att det är så nära nu. Och det är så många av mina vänner som också ska flytta till massa olika platser! Det här året kommer bli fantastiskt bra.Anna flyttar till London 5e januari.
Olivia flyttar till Berlin om två veckor.
Julia flyttar till Genéve i början på vintern.
Malin flyttar också till London i början av januari. 
Lisen tänker flytta till Lund nästa höst.
Maria flyttar tillsammans med mig till London den 4e november (pepp!)
Jag - Londres
Frida har redan flyttat till USA.
Och Ida hoppas jag hälsar på oss allihopa, en i taget! I vår ska Leslie flytta till Sydkorea och Johanna till New York.
 
Som sagt, det här året+nästa år kommer bli finfint.
 

Kommentarer

Postat av: Lisen

Publicerad 2013-10-23 17:27:59

Haha vad otroligt oglamorös min stad verkar i jämförelse med alla andras! Men äsch! Tror det blir riktigt bra ändå!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen