En evighet till ikea

2013-11-25 16:26:00 i Mysiga vardagligheter
Dagen efter att vi överlevt en natt i vår nya lägenhet utan täcke och med trasigt fönster åkte vi till IKEA för att handla lite nödvändigheter.
På grund av nyfikenhet på nya platser, förvirring med busskort, för många bussbyten och londons svåra system för hållplatser kom vi fram till IKEA lagom till solnedgången (ca fyra timmar efter att vi lämnat hemmet!). Så det första vi gjorde var självklart det vi gör bäst, fylla på energilagret med lite fika.
Tack vare fikat hade vi två timmar senare handlat täcken, kuddar, glögg, köttbullar och annat livsviktigt.
 Väl hemma började vi ordna upp rummet lite granna, nu hänger det en fin ljusslinga med ett kort som vi fick av våra finingar innan vi åkte iväg. Tackar så mycket. 

Kommentarer

Postat av: Leslie

Publicerad 2013-11-25 19:10:42

Vad ni är fina :D Saknar er!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen