Tankar om skor

2013-05-10 01:28:47 i Kläder och sånt
Jag har på senaste tiden haft så himla mycket beslutsångest över precis allt, från litet till stort. Senaste beslutsångesten handlar om skor att ha på studenten. Det här hittade jag efter att ha spenderat timmar på internets ändlösa skobutiker:



Fint med lack och fin klack, men finns risk för skavsår samt ont i fötterna efter några timmar. 
Älskar skorna, men är inte säker på att de passar till den vita klänningen.

Gillar klacken men inte snörningen, annars känns det som att de passar till just studenten, frågan är om jag kommer använda dem efter studenten.

I de här känner man sig nog lagom uppklädd och somrig, men kanske inte så speciell. 

Kan vara helt briljanta, kan vara katastrofala. Önskar jag kunde prova dem.
Är nog bekväma och har hög användarpotential. Kanske är de lite för neddressade för studenten. 

?

Hoppas jag inte är ensam om dessa i-landsproblem.

Allt från ASOS Marketplace


 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen