Sprang nedför kullar och firade födelsedag i solen

2013-06-21 15:41:00 i Mysiga vardagligheter
I tisdags var det fina Lisens födelsedag. Så vi började dagen med en födelsedagsfika i stadsparken. 
Josh och jag hade bestämt oss för att åka till Gamla Uppsala efter det. Och jag hade glömt hur fint det var där. Väldigt bra picknickställe också.
Efter att ha sprungit upp och nedför gamla uppsala-högarna var vi sugna på mat såklart. Tänkte ta en finmiddag eftersom det var Josh sista dag här men blev i sista stund mer sugna på något billigare och onyttigare vilket resulterade i ett maxmål på bryggan.
Så var det med det. Glad midsommar på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen