När sommaren en gång var trygg

2013-06-02 13:11:00 i Resor
Nu har det blivit sommar och i år är sommaren mer ogenomtänkt än någonsin för mig. Så här såg det ut när sommaren var förutbestämd och trygg. 2011, i St Petersburg och på mina far och mor föräldrars sommarställe strax utanför. Blir så glad när jag tittar på dehär bilderna och inser hur mycket mer jag har lärt mig om kamerans inställningar nu. För två år sedan visste jag knappt vad ISO eller vitbalans betydde, vilket resulterade i dessa, brusiga och något obalanserade bilder.

Kommentarer

Postat av: Frida

Publicerad 2013-06-02 15:05:25

Fast det är ju hur fina bilder som helst ju! Så himla smarta kompositioner.

Svar: Va snällt tack!!
Rita Prokofieva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen