En månad och två dagar senare

2013-07-04 15:23:53 i Allmänt Bra kvällar
Det har gått en månad och två dagar sen vi tog studenten. Jag och mina vackra vänner, som jag börjar sakna nu efter en vecka i England.
Exakt såhär galet kändes det. Och en månad och två dagar senare känns det fortfarande så.
Farfar och mormor kom på besök for att se mig ta studenten.
Efter massa god mat, fint folk, en underbar dag, en macbook, en fin natt med massa dans och mycket annat fanns det inte så mycket mer kvar att göra utom att äta upp resterna fran mottagningen. 

Och på samma gång fanns det så väldigt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen