Sista timmarna i London

2013-01-16 00:53:00 i Resor
 
Dagen efter nyår slöade vi i sackosäckar hemma hos Tom och spelade spel långt in på natten. 'Articulate' som är motsvarigheten till 'med andra ord' blev en favorit trots att det blev mycket svårare på engelska! Dagen efter vaknade vi tidigt för att skynda tillbaka till vårt hostel, hämta grejerna och checka ut. Fixade oss på costa coffee med en croissant i handen.
Efter det åkte vi till St:Pancras för att äta en sista lunch tillsammans innan hälften av tjejerna åkte hem och andra hälften till Nottingham. Jag tycker stora, luftiga tågstationer är så himla vackra för det blir så fint ljus, nästan som om man sitter utomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen