Om lovet ändå varade förevigt

2013-01-11 00:14:00 i Resor
Nu är jag hemma igen efter en av de roligaste och mest annorlunda resorna jag varit på.
Först var jag plus 7 stycken fina tjejer i London i några dagar och firade nyår.
Sen åkte jag och ett glatt gäng till Nottingham. 

Och sist åkte jag och Josh till en av mina favoritstäder, Brighton.

Berättar mer om alla våra äventyr när jag får tid att redigera bilderna. Nu är det två helvetesveckor som gäller, och sen ser livet förhoppningsvis lite ljusare ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen