Nyårsafton

2013-01-13 19:03:16 i Resor
Vi vaknade sent och åkte ner mot camden för att möta upp alla engelska pojkar. Malin och Anna åt chipsfrukost på tunnelbanan.
Alla åkte till Tom som har ett stort och jättefint hus i London och lagade tacos som smakade korv. Tror vi var ett gäng på 14 personer.Det pratades franska och skrattades en hel del. Sen bytte vi om till kostymer och finklänningar, vissa satte på sig masker, andra glitter och extravaganta lösögonfransar och så begav vi oss till klubben Proud i Camden. Efter lite kaos med inträde eftersom vi var 40 minuter sena fick vi äntligen komma in. Väldigt bra nyår blev det, kanske bästa någonsin till och med. Även fast det roligaste var innan vi gick ut. Klubben var inte den bästa om jag ska vara ärlig, men det gör inte så mycket när man har bra sällskap! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen