Försenad jul- och nyårsafton

2013-01-20 21:08:48 i Bra kvällar
För ett par veckor sen firade vi en försenad jul/nyår med pappa eftersom alla varit bortresta på olika håll under julledigheterna. Vi beställde in ett hav med olika supergoda meze rätter på Meza Grill&Bar på östra ågatan. 
Och öppnade försenade paket. Jag fick en julgransängel från ett av de största museumen av julgranskulor som ligger i Tyskland. Har kanske nämnt det tidigare att jag älskar julgranskulor. Fick även jättegoda praliner och ett presentkort på ryan air som är himla användbart när man vill åka till Paris i sommar. Hoppas, hoppas det blir av!

Kommentarer

Postat av: Lisen

Publicerad 2013-01-21 18:04:58

Jag vill också åka till Paris i sommar!!!

Svar: Jaa vi åker tillsammans!!
Rita Prokofieva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen