Lucka nummer tre

2012-12-03 18:26:00 i Julkalender
En bild på din bästa vän.

En av mina bästa vänner heter Dasha. Hon och jag har hängt ihop sen våra ryska familjer lärde känna varandra för drygt 12 år sedan. Så himla fint att vi håller ihop fortfarande och även fast vi inte ses tillräckligt ofta känns det alltid som vanligt när vi väl umgås. Passar på att gratta henne på 19-årsdagen som var igår också!
Ja, juste, glömde berätta att jag håller på med en fotojulkalender här alltså. Och den är tagen från Emily Dahl. Här kan du läsa mer om hennes trés fantastique idé. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen