Lucka nummer tio

2012-12-10 23:56:17 i Julkalender
En bild på ditt favoritdjur.
Jag är helt och hållet såld på hundar. Tycker att alla, stora som små, korthåriga eller långhåriga, skrynkliga och plattnosade, alla hundar är söta. Sörjer varje gång jag tänker på att jag inte har och aldrig haft en hund. Däremot har jag växt upp med farmor och farfars hund. Först Tjigri och sen Kaj (det är han som är på bilderna), men nu finns de inte längre och jag har inte längre någon nos att klappa på eller öron att borsta på om somrarna. När jag blir stor ska jag se till att skaffa mig en hund.

Annars gillar jag pingviner också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen