Lucka nummer fyra

2012-12-05 00:10:28 i Julkalender
En bild på någon du beundrar.
Jag funderade länge på vem som skulle vara med på månadens fjärde bild och efter ett två timmar långt skypesamtal med farmor och farfar bestämde jag mig. När jag tänker på farmor och farfar tänker jag på livsglädje, vilket är en av de viktigaste ingredienserna i receptet på ett lyckligt liv tror jag. Småsaker som att ha en riktig julgran, det tycker vi är viktigt.
Bilden är från nyår för två år sedan, tagen i deras mysiga lägenhet i St Petersburg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Jag heter Rita och är född i Sankt Petersburg men har bott i Sverige sen jag var 6 år. Antalet platser jag vill bo på och resa till gör mig stressad så jag tar en sak i taget. Efter förta steget - ett sabbatsår i London, blev det dags för plugg i Skottland, så dokumentationen fortsätter numera härifrån, om livet som utomlands-student.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela

Besökstoppen